wtorek, 10 kwietnia 2012

Szkraby - zdjęcia z hodowli Loci

Tu zamieszczę zdjęcia pochodzące ze strony tatusia Loci. Myślę, że każdego rozczulą ; )

To na pewno Loca - ma brązową wstążeczkę. Och... Jakie bezbronne maleństwo ;*




Co za diabeł! Loca normalnie! Ale pewności nie mam.






Tu jeszcze więcej takich fotek.
Przesłodkie, prawda? Jednak maluchy rosną, a z takich słodkich szkrabów pozostają tylko wspomnienia :)



                   Hodowla Loci:                  








                                                                            









10 komentarzy:

  1. Słodkie i śliczne zdjątka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodziaki! Ja kocham goldenki i napisałam nawet o nich notkę na blogu. Zapraszam do przeczytania jej i wielu innych! POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczeniaki goldenów zawsze mnie rozczulają. Aż chciałoby się je schrupać.
    Podzrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tłuściutkie kluseczki. :D Mamusia wygląda na dumną z takiego potomstwa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest na pewno ;)
      Niestety już nie mam kontaktu z hodowcą. Szkoda..

      Usuń
  5. PRZECUDOWNE! Oglądając Twojego bloga, mam coraz większą ochotę na to aby kupić sobie psiaka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać , ze kochasz psiaki . Zresztą jak ich nie kochać ♥

    zapraszam do mnie .

    http://sweetcherrymy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ona jest cudowna :) taka mała kluseczka z niej była :)no teraz to duża klucha :) jak zaczynam coraz wiecej każdego posta czytać to dochodze do wniosku,że to moj jeden z ulubionych blogów :)Pozdrawiamy:Ewa i Goldi

    OdpowiedzUsuń